יום שלישי, 3 בנובמבר 2015

רוצים בר מצווה מיוחדת בהרצליה? הנה טיפ חשוב..

איך אפשר לחגוג בר מצווה מיוחדת

כל נקודת ציון משמחת היא סיבה מצוינת לארגן אירוע,
ומדובר בארגון אשר מתלווה אליו התרגשות רבה.
עולם האירועים עבר שינויים ותהפוכות רבים בשנים האחרונות ויש תחושה שהסטנדרט רק עולה ועולה.
אם בעבר היו החוגגים מסתפקים באירוע באולם בחברת בני משפחה וחברים ואירוע זה היה נחשב בתור בר מצווה בהרצליה
הרי שכיום ישנן אפשרויות רבות ומגוונות כדי להוסיף על האירוע הזה או אפילו להחליף אותו לגמרי.
אנשים רוצים להיות מקוריים ויצירתיים ולחגוג באופן שטרם נראה כמוהו וכמובן להפתיע את האורחים שלהם.

רוצים לשמוע עוד? לחצו כאן

להמלצות על B56 לאירועים כמו ברית ובר מצווה בהרצליה, צפו בוידאו



בר מצווה במסעדה- מסעדת שף יוקרתית המותאמת לאירועים B56

כך תחגגו בר מצווה מיוחדת

גיל הנעורים הוא גיל בוחן ובודק. כאשר חתן בר המצווה יחגוג את גיל 13 הוא ירצה לשתף בכך את החברים הקרובים שלו והם מצידם ירצו לשמח אותו. חשוב לדעת שגם אם חוגגים באולם אירועים האירוע יכול להיות מיוחד ומקורי מפני שהאולם עצמו יכול לספק את האווירה והתפאורה המקוריות. למשל, אפשר לארגן חגיגת בר מצווה במסעדה בצורה מיוחדת תוך שימוש בתפאורה בנושא מסוים שחוגג בר המצווה קשור אליו במיוחד – קבוצת ספורט נערצת, אמן או דמות חביבים, אפשר לשלב כוחות עם מתנפחים, אפשר לעשות קונספט שוקולדי מגניב בו כל מה שיוגש באירוע יהיה שוקולד ומתוקים, ועוד.. להתייעצות לגבי קונספט אירועים מיוחדים, לחץ כאן



מסעדה לבר מצווה, בר מצווה מיוחדת, בר מצווה במסעדה
בר מצווה מיוחדת בB56, מסעדה לבר מצווה





דוגמא נוספת עבור הפיכת בר המצווה למיוחדת היא ארגון של תכנית אומנותית ייחודית, בין אם בהשתתפות האורחים (כמו שירה בציבור, קריוקי או כל מופע אחר המשתף את הקהל) או להנאת האורחים מבלי להשתתף – זמר, אומן או אפילו להקת ריקודים. העיקרון של בר מצווה במסעדה היא מסיבה שבסיומה ייצאו האורחים מלאי התפעלות וימשיכו לדבר על האירוע עוד זמן רב לאחר שהסתיים. כמובן שכל ארגון והעלאת רעיון צריכים להתחשב בדעתו של חתן בר המצווה על מנת לקבל את הסכמתו להצעה.

הגבר שלכם יסתדר עם סטייק שכזה? מסעדה לבר מצווה B56
הגבר שלכם יסתדר עם סטייק שכזה? מסעדה לבר מצווה B56

מסעדה לבר מצווה B56, בר מצווה מיוחדת, בר מצווה במסעדה, בר מצווה בהרצליה
יאמי יאמי, מסעדה מיוחדת לבר מצווה

איך יכולה מסעדה לבר מצווה לתרום לאירוע?

חשוב מאד שתהיה כימיה טובה בין מארגני האירוע לבין העובדים מטעם האולם. B56 בהרצליה, ממתגת את עצמה כמסעדה לבר מצווה מצטיינים באדיבות, אכפתיות וסבלנות של כל צוות העובדים שלו כלפי משפחת החוגג ומארגני האירוע והם מחויבים להיות קשובים לכל רצון או בקשה של הלקוח המעוניין לחגוג בר מצווה מגניבה ומיוחדת. הם יוכלו גם לתרום מהידע והניסיון שלהם עצמם ולהציע הצעות אשר יכולות לשדרג את האירוע ולהפוך את בר המצווה למיוחדת. מכיוון שהם בעלי ניסיון רב בארגון אירועים רבים כדאי לשמוע את הדעה והרעיונות שלהם.

יחד עם זאת אסור לשכוח שעצם חגיגת בר מצווה הופכת אותה למיוחדת בן עבור המשתתפים והן עבור החוגג עצמו. המשפחתיות, האינטימיות, השותפות ההדדית – כל אלה יש בהם כדי לתת תחושה נעימה וחזקה של ביחד והרי זהו עצם העניין. כאשר נער בן 13 מרגיש אהוב ומוקף באנשים שהוא יקר להם וחשוב להם הרי שזוהי המטרה האמיתית של ציון נקודת דרך חשובה זו המהווה את המעבר מעולם הילדים והמשחקים אל עולם המבוגרים.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה